Tuesday, April 13, 2010

DURIAN RUNTUH


Alhamdulillah... Syukur kebelakangan ini rezeki agak murah untuk saya. Walaupun sibuk kejar kesana-kemari, tapi berbaloi. Salah satu berita gembira yang saya nak kongsi ialah loan Tekun kedai saya.

Saya menanti selama 2 tahun untuk diberi pinjaman oleh pihak tekun. Bayangkan 2 tahun bukan satu jangka masa yang singkat. Saya sudah berputus asa untuk menanti jawapan dari Tekun.

Hingga la baru-baru ini, tak kala satu-satu berita gembira datang dalam hidup saya, dua orang pegawai Tekun datang menambahkan satu lagi berita gembira untuk saya.

Serta-merta marah saya (bukan marah tapi kecil hati) dengan Tekun sebelum ini hilang begitu saja. Rupanya Tekun sayang lagi pada saya walupun sebelum ini pernah beberapa kali saya kirimkan e-mail memarahi Tekun. Hee... Maaf ye Tekun. Time marah tu emosi tak stabil.

Akhir kata saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Tekun kerana berusaha untuk membantu usahawan bumiputera seperti saya. Semoga dengan modal pusingan yang saya terima perniagaan saya akan lebih maju dan mampu bersaing dengan peniaga lain sekitar sini.

2 comments:

  1. alhamdulillah... moga ketekunan saudara di berkati.. amin

    http://improveslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. terima kasih...
    sebelum nih dah putus harapan...
    nasib dapat pinjam jugak

    ReplyDelete