Monday, July 1, 2013

Bagaimana Promosi Affiliate Yang Berkesan?


Adakah anda seorang agen affiliate? Menjadi agen affiliate untuk produk digital? Dah lama jalankan promosi bagi produk affiliate yang anda jangka hot! tetapi hingga ke hari ini masih belum ada hasil?

Mungkin kisah pengalaman saya ini boleh menjadi pembakar semangat kepada anda untuk terus berjuang hingga menjadi agen affiliate super!

Pada awal tahun 2013, saya telah mengambil keputusan untuk mencuba secara serius dalam memasarkan produk-produk affiliate yang saya sertai. Kebanyakkannya saya ambil dari Jomniaga. Sekiranya anda belum mendaftar dengan Jomniaga, klik sini untuk daftar sekarang.

Saya pelajari pelbagai teknik dan membaca hampir apa sahaja tips berkaitan affiliate yang saya temui. Saya lakukannya secara konsisten dan tidak berputus asa.

Hasilnya, pada bulan sudah (Jun 2013) Saya mendapat komesin affilate paling tinggi sepanjang saya menjalankannya. Walaupun masih belum mencecah 1k, tetapi saya gembira kerana hampir-hampir mencapai target tersebut.

Benarlah kata otai-otai IM Malaysia, bisnes internet semakin lama anda buat ia semakin mudah. Lama-kelamaan bisnes anda akan menjadi auto pilot. Tak perlu pening-pening fikir untuk promosi berterusan.

Saya berazam untuk meningkatkan lagi jualan saya pada bulan ini. Rahsia untuk menjadi seorang affiliate berjaya ialah jangan mudah berputus asa, lakukan ia secara konsisten, pilih produk affiliate yang menawarkan komesin atas 50% dan sedikit rencah ayat jualan yang memikat.

Sekiranya anda yang sedang membaca ini ingin mendalami lagi limu-limu tentang affiliate, anda bolehlah rujuk di sini ==> Kursus Affiliate,


Mungkin ada sesuatu ilmu yang berharga dapat anda perolehi dari dua link yang saya sertakan di atas.

Semoga anda dan saya sama-sama perolehi kejayaan dalam hidup :)

No comments:

Post a Comment