Saturday, March 13, 2010

HANDPHONE JADI MESIN WANG

Saya tertanya-tanya mengapa saya tidak memjumpai peluang perniagaan ini lebih awal? Sekiranya saya tahu begitu senang menghasilkan wang dengan program ini, tentu dari awal lagi saya tak akan lepaskannya. Tapi rasanya saya belum terlambat kerana tika ini saya masih menjana pendapatan dengan program ini. Hanya dengan bermodalkan RM55, anda mampu memperolehi pendapatan hingga RM6880!

BESTLELONG2U.COM(bestlelong2u.com/nazairi83) satu peluang bisnes yang menguntungkan bagi mereka yang mahukan pulangan modal yang cepat. Program yang menawarkan anda menjadi agent topup di mana diskaun sekali topup boleh mencecah hingga 6%!!! ada juga produk topup yang di diskaunkan sehingga 12%!!! Produk topup yang di jual adalah dalam bentuk e-reload. Dimana anda membuat pembelian dengan hanya menggunakan handphone anda. 24 hour boleh beli. Dua cara topup yang di gunakan, terus masuk topup ke handphone atau beli e-pin.

Saya tertarik dengan cara program ini di selenggara kerana segala-galanya cepat. Contoh saya nak menambah akaun topup saya. Saya transfer duit dari akaun saya ke akaun admin bestlelong2u.com menggunakan perbankkan internet maybank2u. Selepas Berjaya memindah wang, saya hanya perlu send email atau sms ke admin untuk pengesahan dan 5 minit selepas itu akaun saya telah di kemaskini. Sungguh mudah dan cepat. Tertarik? Tidak? Ni saya ada satu cerita best mengenai sorang downline saya.

Saya ada seorang downline yang kerja dia menorah getah. saya kenal dia sebab dia orang kampung wife saya. Di pendekkan cerita dia berminat nak buat duit lebih dengan jual topup. So saya pun suggest produk topup yang saya join nih. Dia pun buat la bisnes ni dan sekarang ni satu hari dia boleh dapat RM30. Jika di darab sebulan dia dapat la sikit duit lebih dalam RM900. Ok la tu sebab dia hanya bermula dengan modal RM55.

Program ini bersistem 2 kaki infiniti di mana anda hanya perlu mencari 2 kaki. Jika orang bawah anda juga buat begitu mencari 2 kaki, pendapatan RM6880 bukanlah sesuatu yang mustahil.

Sekiranya anda mahu mencuba (apa salahnya cuba, Cuma RM55), klik pada link di bawah:

http://bestlelong2u.com/nazairi83

Di sana anda boleh melihat sendiri bagaimana program ini beroperasi dan lain-lain cara menambah pendapatan yang di tawarkan.

No comments:

Post a Comment