Tuesday, March 2, 2010

Video Percuma

Sewaktu mula-mula saya sedang mencari sesuatu bahan rujukan di internet yang saya kira dapat membantu saya memajukan tahap pengetahuan saya dalam selok belok dunia internet, bermacam-macam laman web telah saya temui. Dan saya telah menemui sebuah laman web yang saya rasa lengkap dalam membantu usahawan internet baru, iaitu videopercuma.com.

Videopercuma.com telah di bangunkan oleh Zamri Nanyan, Mohd Sufian & Shamsuriyadi Mamat dalam usaha membantu sesiapa yang ingin menjadi usahawan internet.

Saya tertarik dengan laman ini kerana segala penerangan yang di lakukan adalah dalam format video bahasa melayu yang mudah difahami. Langkah demi langkah yang ditunjukan juga lengkap serta merangkumi semua masalah yang selalu dihadapi oleh usahawan internet yang baru berjinak-jinak dengan dunia internet.

Video yang berada disini merangkumi 2 perkara yang amat penting di dalam memulakan perniagaan Internet ini nama domain dan webhosting.

Bagi anda yang berminat untuk mendalami cara bagaimana untuk menghasilkan webhosting dan memiliki domain nama sendiri, laman videopercuma.com adalah video yang terbaik untuk anda dan wajib ditonton.

dan satu lagi perkara menarik yang berada disini, anda boleh menjana pendapatan sampingan dengan program yang mereka tawarkan!

Berminat untuk melihat video ini, klik link di bawah ini:

http://videopercuma.com/r/offer

No comments:

Post a Comment