Thursday, June 13, 2013

Friendlyfashion.my | Berjimat Dengan Jualan Garaj Dalam Talian


Ramai yang masih mempunyai pakaian yang berada dalam keadaan baik termasuk aksesori dan kasut tetapi tidak lagi digunakan. Jadi daripada anda membiarkan atau membuang barang-barang tersebut, kini anda boleh menjual barang-barang tersebut di laman www.friendlyfashion.my.

Laman fesyen ini adalah medium di mana anda boleh menukar, menjual atau memberikan barang-barang yang sudah tidak lagi memakai seperti pakaian, aksesori, kasut dan sebagainya.

Ia sangat mudah dan anda mempunyai pelbagai pilihan carian yang memudahkan anda mencari sesuatu barang untuk pilihan anda, samada mengikut warna, jenama, saiz dan sebagainya.

Namun anda dinasihatkan supaya berwaspada dan berhati-hati ketika membeli-belah barangan terpakai. Di laman sesawang ini, anda boleh berkomunikasi dengan pemilik barang untuk bertanyakan keadaan barang ataupun berunding harga. Pembelian boleh dibuat secara berjumpa ataupun melalui pos.

Laman sesawang ini tidak hanya terhad kepada golongan wanita sahaja, malah lelaki juga boleh melayarinya kerana terdapat pelbagai jenis barangan lelaki yang ditawarkan.

No comments:

Post a Comment